loading...
بزرگترین پورتال سرگرمی
619 بازدید : 481 سه شنبه 30 فروردین 1390 نظرات (0)


نام واقعی : David Michael Batista
قد : 6.6 فوت
وزن :325 Ibs
زمان تولد : January 18, 1966
محل تولد : Washington, D.C.
آغاز حرفه : 1997
مربی : Wild Samoan Afa
ضربه نهایی : Batisa Bomb
در 11, جولای سال 1999 ادی گیلبرگ یک مسابقه با باتیستا ترتیب داد
قبل مسابقه در بک استیج باتیستا خیلی سریع گیلبرگ را که در لاکر روم بود زد و گیلبرگ مسدوم شد و نتونست مسابقه بدهد و بازی به نفع باتیستا تموم شد.
باتیستا در باشگاه WXW کارمیکرد که سرپرست اون باشگاه Wild Samoan Afa بود که مربیگری باتیستا رو میکرد سرانجام باتیستا در اون لیگ در اوکتبر سال 1999 اسم خودش را Kahn کاهن گذاشت.
او اولین مسابقه خود را در WXW با نام Kahn در 30 اوکتبر سال 1999 انجام داد که Southtown Joe را برد در فوریه سال 2000 باتیستا با لیگ WWF قراردادی امضا کرد.
اما زیاد این قرارداد طول نکشید زیرا در WWF به باتیستا میدان نمیدادند به همین خاطر او در تابستان سال 2000 به باشگاه Ohio Valley Wrestling رفت و اسمه خود را Leviathan گذاشت و در گروه Disciples of Synn عضو شد.
در 13 دسامبر سال 2000 Leviathan از دست یکی از سوپر استار های WWE به نام کین عصبانی شد و در یک مسابقه ای به نام DARK MATCH
با او مبارزه کرد که شکست خورد.
در 24 اوکتبر سال 2001 Leviathan در OVW SHOW توانست وال وینیس را مغلوب کند.
Leviathan در 28 نوامبر سال 2001 در مسابقه داخل شهر جفرسون با "The Machine" Doug Basham انجام داد که پیروز شد و قهرمان جدید کمربند OVW Heavyweight شد .
Leviathan در 16 ژوین سال 2002 از کمربند خود در مقابل D'LO BROWN دفاع کرد و برون را شکست داد.
وی در 2 مارچ سال 2002 در Indianapolis, IN توانست یک مسابقه battle royal را به سود خود به پایان ببره.
Leviathan در 30 مارچ سال 2002 در Tojo Yamamoto Memorial Show کار کوتاهی رو با Bruiser Graham شروع کرد . ( دقیقا نمیدونم چه کاری؟)
در 9 می سال 2002 باتیستا کار خود را با لیگ WWE را آغاز کرد و اسمه خود را Deacon Batista گذاشت و با Reverend D-Von (Dudley) شروع به کار کرد.
بعد از یک مدت که نام the Deacon نتونست دوام بیاورد او دوباره اسمش و قیافه اش را عوض کرد و اسمه خود را باتیستا گذاشت و در خارج از رینگ با WWE قراردادی جدید امضا کرد.
در 15 آگوست سال 2002 در فصل نقل و انتقالات اسمک دان دوستش دادلی را در بک استیج زد و نقش بر زمین کردش .
و هفته ی بعد این ماجرا باتیستا مسابقه با دیون دادلی برگزار کرد که او را شکست داد.
بعد از این ماجراها در 4 نوامبر سال 2002 او به راو اومد و در اونجا اسمه خود را دیو باتیستا( Dave Batista ) گذاشت.
در 25 نوامبر سال 2002 باتیستابه یاری ریک فیلر امد و ریک فیلر توانست کین بزرگ را مغلوب کند.
در هفته ی بعد راو در Austin, TX. باتیستا به کمک ریک فیلر توانست هاریکین را مغلوب کند.
باتیستا در Armageddon سال 2002 توانست که کین را شکست دهد..
وی در ژوین سال 2003 به گروه جدید Evolution پیوست که اعضا این گروه
تریپل ایچ - باتیستا - رندی اورتون و ریک فیلر بودن.
در فوریه سال 2003 باتیستا دچار یک مسدومیت شد که زیاد هم طول نکشید.
در آرماگدون سال 2003 در Orlando, FL. باتیستا به همراه ریک فیلر در مسابقه ای به عنوان tag team turmoil با گروه DUDLEYS شرکت کردند که سرانجام مسابقه رو برندند و قهرمان جدید World Tag Team در رویال رامبل سال 2003 باتیستا و ریک فیلر در مسابقه TABLE TORNANDO TAG باز گروه DUDLEYS را شکست دادند و از کمربند خود دفاع کردند.
در 7 فوریه سال 2004 در شهر Saitama کشور ژاپن باتیستا و ریک فیلر برای سومین بار متوالی گروه Dudley Boyz را شکست دادند و از کمربند خود دفاع کردند
در رستل منیا XX که در شهر نیویورک برگزار شد باتیستا به همراه اورتون و ریک فیلر در قالب گروه Evolution توانستند راک و میک فلوی را شکست دهند.
در 22 مارچ سال 2004 در شهر Detroit, MI. در راو باتیستا به همراه ریک فیلر با تگ تیم بوکر تی و روب وان دام مسابقه دادند که بازی را بردند و کمربند World Tag Team را ماله خود کردند.
در Vengeance سال 2004 باتیستا توانست کریس جریکو را شکست دهد.
باتیستا در رویال رامبل سال 2005 در شهر Fresno, CA. توانست جان سینا را از رینگ بیرون پرت کنه و قهرمان رویال رامبل بشود و در رستل منیا اون سال برای کمربند World Heavyweight مبارزه کند.
باتیستا در Wrestlemania 21 که در شهر Los Angeles, CA انجام شد توانست تریپل ایچ را شکست دهد و قهرمان جدیدWorld Heavyweight شود.
در BACKLASH سال 2005 باتیستا باز تریپل ایچ را برد و از کمربند خود دفاع کرد.
در Vengeance سال 2005 که در شهر Las Vegas برگزار شد توانست تریپل ایچ را در مسابقه HELL IN A CELL شکست دهدو از کمربند خود دفاع کند.در Summerslam سال 2005 باتیستا در مسابقه ای با نام no holds barred match توانست JBL را شکست دهد و از کمربند خود دفاع کند.
باتیستا در No Mercy سال 2005 توانست ادی را شکست دهد و از کمربند خود دفاع کند.
باتیستا در Taboo Tuesday سال 2005 به جای استن کلد در مسابقه ی streetfight شرکت کرد و توانست Jonathan Coachman را شکست دهد.
در 13 دسامبر سال 2005 باتیستا به همراه ری مستریو توانستد گروه MNM را شکست دهند و قهرمان های جدید WWE Tag Team شوند
همچنین باتیستا در SURVIVE SIERES سال 2005 در مسابقه SMACKDOWN VS RAW در تیم اسمک دان حضور داشت که توسط کین چوک اسلم خورد و شان مایکلز و را پین فال کرد.
باتیستا در ARMAGGEDON سال 2005 در مسابقه ی CHAMPOIN VS CHAMPOIN به همراه ری مستریو حضور داشت که در نهایت مغلوب گروه بیگ شو و کین شدند .
در 12 ژوین سال 2006 باتیستا که از هفته پیشش توسط مارک هنری مسدوم شده بود آمد و کمربند World Heavyweight خود را به تدی لونگ داد و از مردم خداحافظی کرد.
باتیستا در ROYAL RUMBLE و no way OUT سال 2006 هم با اینکه مسدوم بود آمد و دل مردم را شاد کرد و دیگه من نمیدونم چه چیزهایی گفت.
-نام رایج در کشتی کچ: باتیستا
-نام واقعی: David Bautista
-تاریخ تولد: 18 ژانویه ی 1969 مصادف با دی ماه 1348 شمسی.
-زادگاه: آرلینگتون ویرجینیا
-بزرگ شده در : واشنگتون دی سی
-قد:196 سانتی متر
-وزن:144 کیلوگرم
-آغاز ورود به عرصه ی کشتی: 1997
-مربی کشف کننده: Wild Samoan Afa
-القاب مختلف او در لیگهای مختلف: Kahn (WXW)
Leviathan (OVW)
Demon of the Deep (OVW)
Deacon Batista (WWE)
David Batista (WWE)
-حرکت پایانی: باتیستا بامب ملقب به دمون بامب
-دیگر فنون: Spinebuster
Spear
Strong Clothesline
Doublehand Choke Lift
Elevated Half Crab
Elbow Face Stretch
Hammerlock and Arm Bar
-دشمنان او به ترتیب از سالهای 2002 تا 2008 :
Rikishi
Randy Orton
Rev DVon
Scott Steiner
Booker T
Goldust
Chris Jericho
Shawn Michaels
The Dudley Boyz
Booker/RVD
Chris Benoit
Randy Orton
Ric Flair
Triple H
John Bradshaw Layfield
Melina Perez
Mark Henry
The Undertaker
The Great Khali
Edge
The Edgeheads
Montel Vontavious Porter
Umaga (WrestleMania 24)
Shawn Michaels
Edge
cm punk
 
حضور در اسمکداون
در 30 ژوئن 2005 "جی بی ال "با شکست آندرتیکر-محمد حسن-بوکر تی-کریس بنوا و کریستین جواز مسابقه بر سر کمربند "دابلیودابلیو ای"را در گرت آمریکن بش گرفت ولی در همانجا اعلام شد ،باتیستا به اسمکداون درافت شده و جی بی ال باید با او رقابت کند.
باتیستا در اولین مسابقه ی خود در اسمکداون به مصاف کریسیتن رفت که موفق شد در زمان 5 دقیقه حریف خودش را شکست دهد.
در 24 جولای باتیستا و جی بی ال در گرت آمریکن بش مقابل هم صف آرایی کردند.در این مسابقه دخالتهای ارلاندو جردن باعث عصبانیت باتیستا شده بود ،به طوریکه وقتی باتیستا صندلی را از جردن گرفت ،جی بی ال و اورلاندو جردن را با صندلی زد و داور هم به ناچار مسابقه را دی کیو اعلام کرد ولی باتیستا همچنان قهرمان ماند و در آخر هم باتیستا به هرکدام از آنها یک باتیستا بامب زد.
در 4 آگوست 2005 بین باتیستا و جی بی ال قرار داد یک مسابقه ی No Holds Barred در سامراسلم 2005 بسته شد.

وبالاخره در25 آگوست باتیستا در سامراسلم با اجرای دو فینیشر که یکی از آنها بر روی سکو زده شد ،جی بی ال را شکست داد و کمربند خود را حفظ کرد.ولی این پایان کار بین این دو نبود و در اسمکداون 25 آگوست 2005 این دو در غالب یک مسابقه Bull Rope Match با هم رویارویی کردند که در آنجا باز هم باتیستا موفق شد برای بار دوم جی بی ال را شکست دهد.
در 16 سپتامبر تئودرلانگ جنرال منیجر وقت،ادی گوئررو را به عنوان حریف بعدی باتیستا در نو مرسی معرفی کرد.این در حالی بود که باتیستا و ادی در آن مقطع دو دوست بسیار صمیمی تلقی می شدند.سپس باتیستا در نومرسی 2005 در مقابل ادی گوئررو قرار گرفت که در آنجا هم با یک اسپاین باستر سریع فاتح رینگ شد.بعد از این مسابقه هم ادی یک دست معنی دار با باتیستا داد.
در 31 سپتامبر در یکی از مسابقات راو باتیستا به دستور مستر مکمن به جای استون کلد ،رقیب کوچمن و گلداست و لجند دابلیودابلیوای یعنی "بیگ ون واندر" در مسابقه ی ویژه ی تابو توزدی 2005 شد و بعد از این اعلام هم ،گروه کوچمن باتیستا در رینگ به شدت کتک زدند.ولی باتیستا شب بعد درتابو توزدی انتقام خود را از دار دسته ی کوچمن گرفت و در یک مسابقه ی "استریت فایت" آنها را شکست داد.
در 18 نوامبر 2005 باتیستا به پاس احترام به مرگ دوست صمیمیش ادی،با آهنگ ورودی و اتومیبیل معروفش وارد رینگ شد و مراسم جالبی را پدید آورد.
چندی بعد باتیستا رقابت جدیدی با کین و بیگ شو که در راو حضور داشتند ،شروع کرد و در یکی از مسابقات هفتگی باتیستا با دابل چاکسلمی که از آن بر روی ماشین خورد به شدت آسیب دید ولی اسیب دیدگی او چند روز بعد برطرف شد وباتیستا با کتف باندا‍ژ شده در مسابقات حاضر می شد..این درگیریها تا سوروایور 2005 ادامه پیدا کرد .در آنجا باتیستا به عنوان کاپیتان تیم اسمکداون موفق شد کین را پینفال کند ولی بعد از آن باز هم از کین و بیگشو به صورت ناعادلانه ای "دابل چاک اسلم" خورد.تیم اسمکداون در آن مسابقه شامل لشلی،مستریو،ارتن و جی بی ال نیز می شد.و در نهایت هم این اسمکداون بود که مسابقه را با برد پشت سر گذاشت.
در دو دسامبر 2005 وقتی کین و بیگ شو در حال کتک زدن ری مستریو بودن باتیستا وارد شد و به ری کمک کرد.و بعد از این اتفاق بود که تا هفته ها ،باتیستا و ری مستریو تیم خوبی را تشکیل داده بودند.
چندی بعد رابطه ی عاطفی باتیستا و ملینا در حال شکل گیری بود.(گفته می شد باتیستا خارج از دنیای رینگ علاقه ی زیادی نسبت به ملینا پیدا کرده بود و در یکی از مصاحبه های خودش را عاشق ملینا دانسته بود و ملینا را عاشق او .این در حالی بود که باتیستا اعلام کرده بود که اگر من و ملینا متاهل نبودیم ،قطعا در آینده زوج خوبی برای یکدیگر بودیم ولی تمایلات هر دوی ما مخالف عمیق تر شدن رابطه ی بین ما بود و هر دوی ما از این موضوع رضایت داشتیم.موضوعی که اگر عمیق تر می شد برای هر دوی ما دردسر آفرین بود)
در 16 دسامبر مسابقه ای بین تیم باتیستا و ری با تیم MNM که ملینا یکی از اعضای آن بود ،بر سر کمربند تگ تیم WWEتدارک دیده شد.قبل از آن مسابقه باتیستا و ملینا در بک استیج نشان داده شدند که در آنجا ملینا محبت خود را نسبت به باتیستا ابراز داشت و ادامه داد که من تو می تونیم دوستهای خوبی برای هم باشیم،پس بیا این مسابقه رو لغو کنیم و در آنجا خواست تا باتیستا را لمس کند ولی باتیستا با جمله ی "Thanks for the warm-up!" آنجا را ترک کرد.
و در آن مسابقه باتیستا و ری موفق به برتری شدند و توانستند قهرمانان جدید تیمی WWE باشند.
در 30 دسامبر 2005 ملینا اعلام کرد که باتیستا او را مورد حمله ی جنسی قرار داد است ولی این حرف توسط مردم و یک ههته بعد توسط خود باتیستا رد شد.ودر مین اونت آن هفته ی اسمکداون باتیستا و ری دوباره به مصاف "مرکوری" و "جانی نایترو" رفتند که در آنجا که در یک مسابقه ناعادلانه کمربند تگ تیم"دابلیودابلیوای" را به آنه واگذار کردند.و بعد از آن مسابقه مارک هنری به شدت باتیستا را زد و اولین خط و نشان را برای پایان دادن به سلطنت 9 ماهه ی باتیستا ،کشید.
در ششمین روز از کریسمس 2006 باتیستا و ری در مین اونت اسمکداون برای سومین باردر مقابل MNM در یک مسابقه ی استیل کیج قرار گرفت و در حالی که در آستانه ی پیروزی قرار داشت ناگهان مارک هنری در قفس را شکست و وارد رینگ شدواز پشت به باتیستا حمله کرد و بعد هم به طرز فجیعی او را به دیواره ی قفس کوبید.دو روز بعد در یک "لایو اونت" مارک هنری و باتیستا به مصاف هم رفتند که در آنجا باتیستا تونست با قانون دی کیو مسابقه رو ببره و کمربند خود را حفظ کند ولی بعد از آن باتیستا به شدت از ناحیه سه سر بازو (پشت بازو) دچار پارگی شد.باتیستا در 13 ‍ژانویه ی 2006 در یک مراسم جالب در میان اشک هواداران بی شمارش در اسمکداون رسما کمربند خود را به تئودر لانگ واگذار کرد و چند ماه از مسابقات دوری جست.
دو روز بعد باتیستا برای عمل جراحی بر روی دست راستش به شهر بیرمنگام انگلستان،سفر کرد تا در آنجا توسط دکتر "جفری داگسون"معالجه شود و بعد از جراحی دکتر اعلام کرد که باتیستا به مدت 6 ماه نمی تواند در هیچ مسابقه ای شرکت کند.باتیستا در کتابش از این مصدومیت به عنوان یکی از دلخراش ترین حوادث زندگیش یاد می کند که در ادامه به نکاتی که در کتاب باتیستا است ،هم اشاره خواهیم کرد.این سومین بار بود که باتیستا در طول دوران ورزشیش از ناحیه ی سه سر بازویش آسیب می دید.
همچنین از عواقب غیبت چند ماهه ی باتیستا در اسمکداون رکود 5 درصدی فروش بلیطهای اسمکداون و همچنین کاهش جذابیت های این براند بود.
Dave در نو وی اوت 2006 در میان خوشحالی بی حد حضار ورزشگاه به عنوان مهمان وی‍ژه وارد شد و قول برگشت خود و تصاحب دوباره کمربند از دست رفته را به همه داد.
 
Batista The Return

باتیستا بعد مدت عدیدی که از مسابقات دور بود سرانجام اعلام کرد که در ماه جولای به مسابقات بازخواهد گشت .باتیستا با انگیزه ی بالای خودش موفق شد یک ماه زودتر از تخمین دکترش به میادین برگردد.و سر انجام در 7 جولای ،باتیستاتوسط مجری اسمکداون معرفی شد و آهنگ I Walk Alone زده شد و باتیستا در میان شور تماشچیان وارد رینگ شد و میکروفن را دست گرفت و مارک هنری را با خشم خطاب کرد و بعد از ورود مارک هنری،باتیستا او را با عصبانیت تمام کتک زد و با صندلی به جانش افتاد.یک هفته بعد هم توسط تئودر لانگ قرار داد مسابقه ی بین این دو در گرت آمریکن بش امضا شد ودر آن مسابقه فرد پیروز می توانست در سامراسلم به مصاف قهرمان سنگین وزن جهان رود. ولی یک هفته قبل از گرت آمریکن بش اعلام شد مارک هنری نمی تواند در مقابل باتیستا مسابقه دهد و به جای وی مستر کندی انتخاب شد.و در گرت آمرین بش 2006 باتیستا به شدت کندی را زد و داور که نمی تواست مانع باتیستا را شود،مسابقه را دی کیو اعلام کرد و بعد هم باتیستا باز هم به جان کندی نگون بخت افتاد.

باتیستا در 1 آگوست در"ای سی دابلیو" در مقابل بیگ شو قرار گرفت که توانست با قانون DQ مسابقه رو ببرد ،به همین علت بیگ شو کمربند خود را (ECW) حفظ کرد.

در 11 آگوست باتیستا به همراه بابی لشلی در مقابل تیم "فینلی و ویلیام ریگلند که در آن مسابقه موفق به پیروزی شدند..بعد از آن مسابقه کینگ بوکر که از کنار رینگ مسابقه را دنبال می کرد بارها دخالت کرد .در هفته ی بعد هم کینگ بوکر از باتیستا دخواست کرد که پای او را بوس کند و لی باتیستا در جواب به این درخواست او را به شدت کتک زد و سر انجام در سامراسلم 2006 مقابل باتیستا قرار گرفت که در پایان یک مسابقه ی بسیار بی روح وکم کیفیت باتیستا نتوانست کمربند سنگین وزن را تصاحب کند.البته این مسابقه با دخالت "شارمل" با قانون DQ به سود باتیستا خاتمه یافت.بعد از سامراسلم هم باتیستا بارها اقدام به تصاحب کمربند کرد ولی باز هم دخالت های اطرافیان کینگ بوکر مانع این کار شد.تا اینکه باتیستا در یکی از مسابقات هفتگی برای مسابقه دادن بر سرکمربند سنگین وزن در سوروایور 2006 چلنج شد و در 26 نوامبر در سوراوایور موفق شد با یک باتیستا بامب زیبا دوباره کمربند خودش را بدست آورد.در آرماگددون 2006 هم باتیستا به همراه قهرمان "دابلیودابلیوای"یعنی جان سینا در مقابل تیم کینگ بوکر و "فیت فینلی"قرار گرفت که در آنجا تیم باتیستا و جان سینا موفق به پیروزی شدند.
در رویال رامبل 2007 باتیستا موفق به شکست مستر کندی شد و کمربند خود را حفظ کرد و در مسابقه ی اصلی رویال هم این آندرتیکر بود که توانست آخرین نفر در رینگ باشد و جواز مسابقه بر سر یکی از کمربندها را در رسلمینیا 23 کسب کند و به این ترتیب تیکر اولین زنگ خطر را برای باتیستا زد.
در 5 فوریه ی 2007 آندرتیکر از بین باتیستا (قهرمان سنگین وزن)،جان سینا(قهرمان دابلیو دابلیو ای)و بابی لشلی (قهرمان ECW ) باتیستا را برای مسابقه دادن در رسلمینیا انتخاب کرد و این انتخاب را با یک چاک اسلم برق آسا به باتیستا دیکته کرد.
در نو وی اوت 2007 یک مسابقه بین بهترینهای راو و اسمکداون ،یعنی باتیستا و تیکر (از اسمکداون) و سینا و مایکلز(از راو) تدارک دیده شد.این مسابقه تا جایی پیشرفت که باتیستا و تیکر در حال بردن آن مسابقه بودن ولی ناگهان باتیستا با یک اسپاین باستر غافلگیر کننده به نوعی پاسخ آن چاک اسلم 3 هفته پیش را داد و بعد هم رینگ را ترک کرد و باعث شد جان سینا و مایکلز پیروز مسابقه شوند.
در 23 مارچ 2007 آندرتیکر در آخر مسابقه ی خود با کینگ بوکر و فینلی در حال کتک خودن بود که ناگهان آهنگ باتیستا زده شد و او به کمک تیکر شتافت.
و بالاخره یک آوریل 2007 فرارسید و این دو در رسلمینیا ی 23 در مقابل هم قرار گرفتند که در یک مسابقه ی فوق العاده جذاب که به عنوان مسابقه ی برتر سال شناخته شد باتیستا در مقابل تیکر شکست خورد و کمربند سنگین وزن را به او واگذار کرد.ولی باید قبول کرد که این پایان کار نبود.در 6 آوریل باتیستا در اسمکداون با عصبانیت در مقابل تیکر قرار گرفت و در چشمانش گفت: I WANT MY REMATCH .و اینطور بود که مسابقه ای بین این دو در 29 آویل و پی پی وی "بکلش"تدارک دیده شد.باتیستا در این مسابقه عالی ظاهر شد و هر دوی استار نمایش قابل تحسینی از خود به جا گذاشتند.این مسابقه که به صورت "لست من استندینگ"،در پایان با اسپیر وحشتناکی که باتیستا در ارتفاعات وروردی ورزشگاه به آندرتیکر زد بی نتیجه اعلام شد و به همین دلیل کمربند توسط تیکر حفظ شد ولی تیکر در آنجا به شدت مصدوم شد.اما رقابت بین باتیستا و تیکر هنوز تمام نشده بود و آنها در 11 می 2007 در یک مسابقه ی استیل کیج در اسمکداون به مصاف هم رفتند که در آنجا باز هم باتیستا نمایش قابل قبولی از خود به جای گذاشت به نحوی که وقتی فن پایانی را به تیکر زد ،قصد خارج شدن از رینگ را داشت که کمی دیر جنبید واز آن سمت تیکر هم خودش را به بیرون رینگ رساند و خروج 2 سوپراستار کاملا همزمان بود و باز هم مسابقه برنده ای نداشت ،پس کمربند در دستان تیکر باقی می ماند.اما بعد از این مسابقه ادج با استفاده از امتیاز کیفی که از مستر کندی گرفته بود،وارد مسابقه شد و با اسپیری که به تیکر زد قهرمان جدید سنگین وزن شد که بعدها ادج هم به نوبه ی خود حریفی جدید برای باتیستا محسوب می شد.
بعد از قهرمانی ادج در اسمکداون 18 می مقرر شد باتیستا و ادج در جادجمنت دی 2007 مقابل هم قرار بگیرند ،که در آنجا علی رغم برتری همه جانبه ی باتیستا ،این ادج بود که طی یک غافلگیری باتیستا رو برد.این مسابقه در پی پر ویوهای "وان نایت استند" و "ونجنس" هم تکرار شد که در آنها هم باتیستا در حالی که از هر لحاظ سرتر از حریف خود بود ، به دلایلی نا عادلانه ای نتوانست فاتح کمربند سنگین وزن جهان شود

ولی او در اسمکداون 29 ژوئن در یک مسابقه ی Non Title ،ادج را با یک باتیستا بامب شکست داد و بعد از قرار شد که باتیستا چند وقتی از مسابقه دادن بر سر کمربند سنگین وزن دوری کند.باتیستا در وهله ی اول رقابت جدیدی را با گرت کالی آغاز کرد و قرار شد بین این دو مسابقه ای در پی پی وی "گرت آمریکن بش" تدارک دیده شود ،
ولی با مصدومیت ادج وضعیت تغییر کرد وکمربند سنگین وزن به حالت تعلیق در آمد ولی در یکی از مسابقات هفتگی یک بتل رویال برگزار شد که در آنجا فرد پیروز ،قهرمان جدید سنگین وزن می شد و آن فرد هم که با بیرون کردن کین و باتیستا از رینگ به این عنوان دست یافت،کسی جزء "گرت کالی" نبود.
در 20 جولای 2007 باتیستا و کین برای چلنج شدن کمربند سنگین وزن در "گرت آمریکن بش" به مصاف هم رفتند که در این دیدار دخالت کالی موجب شد مسابقه بی نتیجه بماند .بعدا مسابقه ی سه نفره ای بین باتیستا و کین و گرت کالی در گرت آمریکن بش 2007 ترتیب داده شد.و بالاخره گرت آمریکن بش فرا رسید و در آنجا کالی توانست در یک بازی نسبتا قاطعانه از عنوان خود دفاع کند.
باتیستا در چند هفته بعد باز هم توانست جواز مسابقه بر سرکمربند سنگین وزن را در پی پر ویوی بعدی یعنی ،سامراسلم کسب کند.باتیستا در سامراسلم به خوبی مقابل کالی ایستاد و در آخر توانست با قانون دی کیو مسابقه را پیروز شود ولی چون مسابقه ،DQ اعلام شد ،کمربند به کالی برگردانده شد.
چندی بعد که ری مستریو تازه دوران نقاهت خود را گذرانده بود گزینه ی اول برای مسابقه دادن بر سرکمربند سنگین در پی پی وی "آنفورگیون" شد ولی در دو روزباقی مانده به این مسابقه ،باز هم باتیستا خواهان کمربند در "آنفورگیون "شد و به این ترتیب مسابقه ی ری مستریو و کالی و "باتیستا" ترتیب داده شد و در این مسابقه این باتیستا بود که بعد از 6 ماه با اسپاین باستری که به غول بی چون چرای WWE ،یعنی کالی زد کمربند سنگین وزن را در سینه لمس کرد.
ولی رقابت کالی و باتیستا به پایان نرسید و آن دو در پی پر ویوی "نومرسی" در یک سبک ویژه ای از مسابقه دادن که مخصوص "کالی"بود ،در مقابل هم ایستادند.این مسابقه از نوع " Punjabi Prison Match" بود که باتیستا موفق شد در یک نمایش زیبا ،سریع تر قفسها را ترک کند و در کمال شایستگی از عنوان خود دفاع کند.
و اما بازگشت آندرتیکر از مصدومیت چند ماه ای که داشت ،موجب شد باتیستا در"سایبر ساندی"حریف سرسختی را برای دفاع از عنوان خود ،ببیند.و بالاخره باتیستا و تیکر در "سایبر ساندی" برای چهارمین بار صف آرایی کردند.این مسابقه در حالی انجام شد که استن کلد به عنوان داور وی‍ژه آن را کنترل می کردو در آنجا بود که باتیستا ،با زدن دو باتیستا بامب به آندرتیکر مسابقه را به سود خود به اتمام رساند .
ولی ریوالری بین این دو همچنان ادامه داشت و آنها در سوروایور 2007 و در یک مسابقه ی Hell In A Cell در مقابل هم قرار گرفتند که در آنجا باتیستا با کمک ناخواسته ی ادج ،مسابقه رو برد ولی در آن مسابقه هر دو سوپراستار یکی از هیجانی ترین مسابقات HIAC را برگزار کردند.
ادج با بازگشت خودش توانست در آرماگددون 2007خود را به رقابت تیکر و باتیستا اضافه کند و آن 3 نفر در مین اونت این "پی پی وی" بر سر کمربند سنگین وزن با هم مسابقه دادند که ادج با کمی نامردی و هوش یاری توانست برای دومین بار قهرمان سنگین وزن جهان شود.(در این مسابقه گروه Major barathers هم دخالتهایی کردند.)
در 21 دسامبر 2007 باتیستا ر اسمکداون موفق به شکست و ادج و تیمش در یک مسابقه ی هندیکپ مچ شد و توانست کمربند را ببرد ولی ناگهان ویکی گوئررو این قهرمانی را رد کرد و با حمله ی ادج به باتیستا بازی دی کیو شد و کمربند به ادج بازگردانده شد.
باتیستا در پایان سال 2007 ،توسط وبسایت رسمی WWE به عنوان بهترین سوپراستار سال 2007 شناخته شد .
باتیستا در رویال رامبل 2008 به عنوان نفر هشتم وارد رینگ شد و توانست با اجرای یک نمایش خوب جزء 3 نفر پایانی باشد و در آنجا هم باتیستا اغلب بر سینا و تریپل اچ برتری داشت ولی طی یک غافلگیری توسط تریپل اچ از رینگ حذف شد .باتیستا هم چنین از نگاه مجله ی PWI به عنوان برترین مرد رویال رامبل شناخته شد.
در "نو وی اوت 2008 " باتیستا برای اینکه بتواند در رسلمینیای 24 ،بر سر کمربند مسابقه بدهد در یک مسابقه ی المیشن چمبر که در آن ،تیکر،فینلی،کالی، ام وی پی و بیگ ددی وی حضور داشتند،شرکت کرد و در پایان جزء دو نفر آخر مسابقه بود ولی توسط تیکر پین شد و این فرصت را از دست داد.
باتیستا در 7 مارچ 2008 بر سر کمربند US به مصاف ام وی پی رفت که در آن مسابقه با قانون Countout باخت.
چندی بعد مسابقه ای با عنوان Smack down Vs. Raw برای رسلمینیا در نظر گرفته شد و از بین استارهای راو ،اومگا منتخب این براند شد و در اسمکداون هم کسی شایسته تر از باتیستا یافت نمی شد و به این تریتیب این دو در رسلمینیا 24 به مصاف هم رفتند که در این مسابقه که از لحاظ زیبایی ،انتظارها را برآورده نکرد،باتیستا موفق شد با یک باتیستا بامب در مدت زمان 7 دقیقه اومگا را شکست دهد.
در 31 مارچ راو و در خداحافظی رسمی ریک فلیر از دنیای کشتی کچ، در بک استیج باتیستا و شاون مایکلز دیده می شوند که در آنجا باتیستا با نگاهی خصمانه ،نویدی از یک درگیری جدید با شاون مایکلز را می دهد و مهمترین دلیل برای این درگیری نیز می تواند ، گرفتن انتقام ریک فلیر از شاون مایکلز باشد.ریک فلیری که قطعا برای باتیستا ارزشی بسیار بالا داشت،چرا که درصد زیادی از شهرت خود را مدیون او بود.
به هر حال این دو در بکش 2008 در مقابل هم قرار می گیرند و یک مسابقه ی زیبا از خود به نمایش می گذارند و در آخر باتیستا رحم کوچکی که به شاون کرد،موجب شد طی یک غافلگیری با دریافت یک SCM مسابقه را واگذار کند.ولی رقابت تمام نشده بود و باتیستا در 19 می در راو با شکست کریس جریکو موفق شد جواز مسابقه با شاون مایکلز در "وان نایت استند 2008"را بگیرد .

و باتیستا برای بار دوم در مقابل شاون قرار گرفت ولی اینبار باتیستا به مصدومیتی که برای شاون پیش آمده توجه نکرد و در مقابل دیدگان همه شاون مایکلز را له کرد.این مسابقه که از نوع "استریچر مچ" بود در پایان با مصدومیت جدی شاون به اتمام رسید و باتیستا قدرتش را بر شاون هم دیکته کرد.
در 13 دسامبر 2008 باتیستا با شکست گرت کالی موفق شد که یکبار دیگر شانس مسابقه دادن با ادج را این بار در "نایت آف چمپیونز 2008" امتحان کند.باتیستا در حالی به مصاف ادج می رفت که یک هفته قبل از "نایت آف چمپیونز"در درافت به راو منتقل شده بود و اگر نمی توانست ادج را شکست دهد باید قید کمربند سنگین وزن را می زد.و در نهایت هم همینطور شد و باتیستا با دخالتهای محض ویکی گوئررو که مانع برتری او شد ،از ادج شکست خورد.ولی شب بعد از این مسابقه باتیستا فرصت مناسبی برای تصفیه حساب نهایی با ادج پیدا کرد و در راو به شدت ادج را کتک زد و در آخر به کمک باتیستا بامب او سی ام پانک "با استفاده از امتیاز مانی این د بانک خود"توانست بعد از این ماجرا صاحب جدید کمربند سنگین وزن جهان شود.و باز هم باتیستا در راو می توانست برای کسب این کمربند با ارزش تلاش کند و سر انجام در هفته ی بعد از این قضایا باتیستا موفق شد در یک مسابقه ی 4 نفره کین و جان سینا و جی بی ال را مغلوب کند و جواز مسابقه بر سر کمربند سنگین وزن را در "گرت آمریکن بش 2008 "کسب کند.حال باید دید که آیا باتیستا می تواند برای چهارمین بار عنوان قهرمان سنگین وزن را دریاقت کند یا خیر.این موضوع تا 4 روز آینده کاملا شفاف می شود.

حواشی

باتیستا که تا کنون دو بار ازدواج کرده دارای 3 فرزند می باشد که از همسر اول فوت شده خود یک دختر 20 ساله و از همسر دوم خود دو دختر 13 و 15 ساله دارد.باتیستا همچنین یک دارای یک خواهر می باشد که روابط نزدکی با هم دارند.
باتیستا در سال 2006 اقدام به نوشتن کتابی مبنی بر زندگینامه ی شخصی خودش کرد .البته ناگفته نماند که در این راه از کمک دوست خودش "جرمی رابرتز" بی نیاز نبود.بیشتر حواشی زندگی باتیستا را می توان در این کتاب یافت که می تونید خلاصه ای از سر فصلهای این کتاب رو بخونید.

Batista Unleashed Book
باتیستا در این کتاب بیانات تلخ و شیرین و بعضا تکان دهنده ای رو به روی کاغذ آورد.مطالبی در مورد لحظات به یاد ماندنی خودش،لحظات تلخ و تجاربی که از آنها کسب کرد و مسائل زیادی دیگری..
باتیستا در این کتاب به جدا شدن مادر یونانی خود از پدر فلیپینیش در نونهالی اشاره می کند.او طبعات نامطلوب این طلاق را برای خود در آغاز سنین عمرش به تفصیل شرح می دهد.
او به اعمال ناشایست خود در سنین نوجوانی از جمله اتومبیل دزدی اعتراف می کند.او با شجاعت به حمل مواد مخدر در سن ۱۳ ساللگی اشاره می کند.
باتیستا با شجاعت در مورد شهوت رانی خود در سنین جوانی سخن می گوید و روابط خود را با زنها و حتی فرزندان نا مشروع خود به روشنی بیان می کند.
باتیستا به مامور امنیتی بودنش در یک کاواره اشاره می کند .او درگیریهای که اثرات مخربی بر روی روحیه او داشته است را بیان می کند.
او به تمرینات سخت بدنسازی خود اشاره می کند و سختی هایی که برای آن بدن متحمل شده است را به روی کاغذ می آورد.
باتیستا به جعل کارت شناسایی خود برای استفاده از سنی جوانتر اشاره می کند.
باتیستا در مورد همسر فوت شده اش angel می گوید.باتیستا اسم او را با عنوان angel in kanji بر روی دست راستش خالکوبی کرده است.باتیستا می گوید آنجل سالها با شجاعت با سرطان تخمدان جنگید ولی در آخر نتوانست مقاومت کند و فقط خاطرات شیرینش را به جای گذاشت.
باتیستا به حبس یک شبه ی خود در زندان اشاره می کند.
باتیستا به استقلال کامل خود در سن ۱۷ سالگی اشاره می کند و ریاضتها و سختیهای که برای کسب در آمد در آغاز جوانی تحمل کرده است به وضوح بیان می کند.
باتیستا نیمه ی خشمگین خود و راههای دشواری که برای کنترل آن طی کرده است را به روی کاغذ می آورد.
باتیستا در مورد شغل نجات غریقی خود و استعداد فوق العاده اش در این رشته سخن می گوید ومقطع زمانی را که با این شغل امرار معاش کرده است را به همراه خاطراتش بیان می کند.
باتیستا به شغل پیرایش گری پدرش اشاره می کند.
باتیستا به پرخاشگری خود در کودکی و نوجوانی و ذله شدن اطرافیان از دست او به دلیل این افسارگسیخته گی اشاره می کند.
باتیستا به حضور پر تعدادش در دعواهای خیابانی در سنین جوانی اشاره می کند.
باتیستا به کسب نمرات ضعیفش در دبیرستان اشاره می کند.
باتیستا به اشک شوق طرفداران بیشمارش در رسلمینیا ۲۱ و تصاحب معتبرترین تایتل دوران کچ خود اشاره می کند و آن لحظه را از بهترین لحظات عمر خود یاد می کند.
باتیستا با شجاعت به رابطه ی خود با ملینا اشاره می کند و ملینا را از بهترین دوست خود می داند.
باتیستا به مصدومیت کزایی خود توسط مارک هنری اشاره می کندو طبعات بد مصدومیتی عضله ی ۳ سربازوی خود را بر روی جسم و روانش به طور کلی باز می کند.
و باتیستا به.....

بله..تاکیدا باید گفت باتیستا صحبتهای تلخ و شیرین زیادی را با قلمی شیوا به زبان آورده است که خواندن آن برای طرفداران وی خالی از لطف نیست .

چندی پیش هم بعد از حدود 1
.5 دهه خبرنگاران از باتیستا بازخواستی کرده بودند در مورد اتفاقی که در نوجوانی برای باتیستا رخ داده بود..این اتفاق مربوط میشه به زمانی که باتیستا در نوجوانی به سر می برد..
باتیستا در آن مقطع زمانی مرتکب جرمهایی مانند اتومبیل دزدی و درگیری های خیابانی شده بود که حال همه چیز بر میگرده به دورانی که باتیستا یک رهگذر خیابان رو به شدت کتک زده بود...
در حال حاضر باتیستا از دست خبرنگاری که این موضوع رو بیان کرده ابراز عصبانیت کرده و به سوالات خبرنگاران به صراحت پاسخ داده :
من فراموش نکردم از کجا آمده ام و چه هستم..من بارها به کارهای پلیدم در جوانی اعتراف کردم (نمونه بارز آن کتاب خود باتیستا Batista Unleashed است)..
دلیل آن کارها بر می گرده به بدون پدر بزرگ شدن من در دوران نوجوانی...من به همراه مادرم در محله ای از واشنگتون زندگی می کردیم که قتلهای زیادی در آنجا صورت می گرفت و بزه در انجا بیداد می کرد..همین عوامل در بزهکاری من نقش اساسی داشت.
 
آخرین مصاحبه های انجام شده با باتیستا

کدام یک از استارها از تو واهمه ای ندارند؟
باتیستا:قطعا و بدون شک تیکر..او مرد بی همتای کشتی کچ است و از مبارزه با او سیر نمی شوم ...تیکر لجند افسانه ای wwe و هال اف فیمر بعدی است که به او صادقانه عشق می ورزم..

-رمزه اندام فوق العاده و همیشه برنزه و متعادل شما چیست؟
باتیستا:متعادل بودن بدن من جای بحث زیادی دارد..من همیشه کنار ساحل بودن فلوریدا رو دوست دارم و از زندگی در اینجا لذت می برم..ساحل فلوریدا به من آرامشی می دهد..چون اجازه ی رشد و بهتر بودن را من داده است...

فیلم سینمایی مورد علاقت؟
باتیستا:Sleeplees In Seattle
با بازی فوق العاده ی Meg Ryan & Tom Hanks (عاشق این فیلم هستم)

آخرین مصحابه ای با اسلم رسلینگ:

-در اولین سوال ازت می خوام کمی در مورد درافت امسال توضیح بدی و تمایل داری به کدام باشگاه بپیوندی؟

Batista-خب حضور در یک براند خاص می تونه یک موضوع سلیقه ای باشه..من سه سال در اسمکداون حضور داشتم و به حضور در آن افتخار می کنم چون مثل خانه ی من و طرفدارای زیادی دارم که هر هفته به خاطر بلیط دیدن مسابقات رو تهیه می کنند..به شخصه دوست دارم در اسمکداون بمونم و به پیشرفتش کمک کنم و همچنان مفید باقی بمانم...من فکر می کنم در اسمکداون بمانم.

- نظرت در مورد برت هارت و شاون مایکلز ؟

Batista-به شخصه شاون مایکلز رو یکی از الگوهای خودم در دوران زندگی می دونم و همیشه رقابت با او رو در اوج بودن،می دونم .در مورد برت هارت باید گفت که از بزرگان بی چون چرای تاریخ هست..من از خواندن کتاب بسیار لذت بردم ..بنابراین تصمیم گرفتم در وصف او چند خط در کتابم بنویسم...صحبتهای برت هارت در هال آف فیم فراموش ناشدنیست.برت شخصیتی فوقالعاده ایست چون حرفهایش برایم فوق العاده جالب هست..من خیلی دوست دارم با برت هارت رابطه ی نزدیکی برقرار کنم از شخصیت او استفاده کنم..

-حالا در مورد تریپل اچ و رابطت با او توضیح بده؟

Batista-من در اسمکداون با تیکر رقابتی سخت در وزنه زدن دارم ..دقیقا همچین وضعیتی رو در زمان حضورم در راو ،با تریپل اچ داشتم ..او یکی از دوستان قدیمی و خوب من است و از بهترینهای پرورش اندام که تمریناتم را با او هرگز فراموش نخواهم کرد..او بسیار وقت شناس است و فرصت طلبی او در رینگ زبانزد هست ..او راه موفقیت را به خوبی می شناسد.


اطلاعاتی در مورد موزیک I Walk Alone

این موزیک در ژوئن ۲۰۰۵ ساخته شد ...نام این موزیک I Walk Alone است که از لحاظ سبک موزیک شباهتهای زیادی به موزیک قبلی باتیستا در سالهای 2003تا اوایل 2005 دارد...سبک سنگین متال این موزیک و متن فوق العاده زیبای آن از بارزترین خصوصیات این کار محسوب می شود..

گفتنی است این موزیک توسط گروه Saliva نواخته شده است
اما اصل موضوع و متن این آهنگ

Yeah
I walk alone
من به تنهایی می روم
I walk for miles inside this pit of danger
من مایلها(کیلومترها) در این چاله ی پر ازخطر می روم
A place where no one follows me
جایی که فردی به دنبالم نباشد
I walk alone
من به تنهایی می روم
Huh
Yeah
I'm sick of all these people talkin' out their heads
من از مردمی که نمی فهمند و سخن می گویند متنفرم
I've never understood a damn thing that they said
من هیچگاه این افراد را درک نکردم..
From words to actions
از کلمات به اعمال
Never knowing what they're about
آنها هیچگاه روبرویشان را درک نمی کنند..
I guess I'll have to chew them off and spit them out
اید آنها رو همانند آدامس جوید و بعد هم ت کرد..
And I'll say yeah
من می گویم آری
I walked for miles inside this pit of danger
من مایلها(کیلومترها) در این چاله ی پر ازخطر می رو
I've swallowed down a thousand years of anger
من تمام خشمم را به گلو فرو می برم..
A place where no one follows me
(من می روم) جایی که فردی دنبالم نباشد...
I walk alone
I walk alone
Yeah
I walked for miles inside this pit of danger
من مایلها(کیلومترها) در این چاله ی پر ازخطر می روم
I've swallowed down a thousand years of anger
من هزار سال خشمم را به گلو فرو می برم..
A place where no one follows me
(من می روم) جایی که فردی دنبالم نباشد...
I walk alone
I walk alone
من به تنهایی می روم و من به تنهایی می روم.
این موزیک در ژوئن ۲۰۰۵ ساخته شد ...نام این موزیک I Walk Alone است که از لحاظ سبک موزیک شباهتهای زیادی به موزیک قبلی باتیستا در سالهای 2003تا اوایل 2005 دارد...سبک سنگین متال این موزیک و متن فوق العاده زیبای آن از بارزترین خصوصیات این کار محسوب می شود..

حضور باتیستا در عرصه ی هنر:

شاید باتیستا از معدود ستاره هایی هست که دنیای کشتی کچ زیاد در فیلم های اکشن جایی نداشت یا اینکه خود او تمایلی به دخول در این شرایط نداشت.این در حالی هست که باتیستا می تواند حتی در کارهای سطح بالای هالیوودی به ایفای نقش بپردازد .او این موضوع را در یک صحنه ی کوتاه از سریال Smallville به خوبی نشان داد.
سریال Smallville یکی از زیباترین و بهترین سریال های روز جهان است که از جذابیت بالایی برخوردار است.در مورد سبک این فیلم باید بگم که این فیلم داستانی و تخیلی است.

کارگردان این فیلم از برخی از سوپراستارهای کشتی کج دعوت به بازی در این سریال کرد که از جمله این سوپراستارها می توان باتیستا ، کین ، اشلی را نام برد .

از حق نگذریم باتیستا در این فیلم عالی کار کرد و نقش خود را به نحو احسن ایفا کرد و توانایی های خود را در این زمینه نشان داد .


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من 619 مدير سايت هستم و از كاربران عزيز خواهشمندم در هنگام ورود به سايت عضو شوند تا از مطالب بيشتري بهره برند اين سايت به تاريخ 27/1/1390 ثبت شده است. منتظر نظرات شما هستم ، در صورت تبادل لينك از منو (تبادل لينك) استفاده كنيد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 456
  • کل نظرات : 109
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 158
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 296
  • بازدید سال : 19,028
  • بازدید کلی : 560,630
  • کدهای اختصاصی
    Next P.P.V